pátek 27. listopadu 2009

V koupelně



Vím, že fotky nejsou moc ostré a jsou dost zašuměné. A taky vím, že u té spodní chybějící prstíky a rameno je špatně. Kdo ví, jak je na tom pleťová barva, takhle u lampičky houby vidím, jaký to je vlastně odstín. Ale vzala jsem po dlouhé době do ruky mé věrné duo Pentax a setový objektiv a... myslím, že tyhle fotky budou určitě patřit mezi mé srdcové.

6 komentářů:

  1. Has, jsou obě moc pěkné....šum nešum....já mám většinu takových, ale tím, že jsou to fotky mých dětí,jsou pro mě vzácné a nemažu je...

    OdpovědětVymazat
  2. Has, jsou to moc krásné fotky!! A radši si je nekritizuj sama, ona stačí kritika od ostatních. :oD Ty si je musíš naopak moooooc pochválit (a tu kritiku si říct jen hodně a hodně potichu).

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka je veci nazoru. I ta sebeskvelejsi fotka se nekomu bude libit a nekomu ne. Ja se na tve fotky vubec takhle kriticky nedivam. Spis koukam, jak je Justinka ostrihana. Slusi ji to, ale nejak je mi lito tech krasnych prstynku...
    A jak se mate? Uz bydlite v novem?

    OdpovědětVymazat
  4. Fotecky jsou krasne a hlavne jak pise Klára, detske fotky jsou proste srdcovky :-)
    taky koukam ze je ostrihana.. skoda :) a stav se za nami taky nekdy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa pacia...su pekne jednoduche..:-))

    OdpovědětVymazat